Doorgaan naar inhoud
Vanwege drukte bij de pakketdiensten en in ons magazijn kunnen leveringen momenteel ca. 1 a 2 werkdagen vertraging oplopen. Neem bij het bestellen van grote meubels altijd even contact op voor actuele levertijden, deze kunnen vanwege beperkte toelevering afwijken van de bij het product vermeldde levertijden.
Vanwege drukte bij de pakketdiensten en in ons magazijn kunnen leveringen momenteel ca. 1 a 2 werkdagen vertraging oplopen. Neem bij het bestellen van grote meubels altijd even contact op voor actuele levertijden, deze kunnen vanwege beperkte toelevering afwijken van de bij het product vermeldde levertijden.

Klachtenprocedure

We hopen natuurlijk dat je tevreden bent over TableDeluxe en je bestelling, maar mocht je toch een klacht hebben willen we dit natuurlijk graag oplossen. We vinden service en kwaliteit van onze producten en dienstverlening belangrijk en willen dan ook dat je enthousiast bent over onze communicatie, service, producten en verzending. Des te belangrijker dat we in het geval van een klacht, samen met jou, op een redelijke wijze tot een oplossing kunnen komen.

Welke procedure hanteren wij bij klachten?

  • Maak melding van je klacht per email aan contact@tabledeluxe.nl
  • We doen zelf onderzoek naar de oorzaak van de klacht.
  • Bij aanvullende vragen of ontbrekende informatie nemen we contact met je op om samen te kijken naar een passende oplossing.
  • Binnen 14 dagen ontvang je van ons een inhoudelijke reactie.
  • De gemaakte afspraken zullen we binnen de afgesproken termijn nakomen.
  • We leren van onze fouten, dus zullen we er in de toekomst alles aan doen om herhaling te voorkomen.

Ben je het niet eens met de oplossing of komen we er samen niet uit?

  • Dan is er de mogelijkheid om je geschil aan te melden voor bemiddeling bij de Stichting Webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
  • Ook is het mogelijk voor consumenten om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit kan via https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.