Doorgaan naar inhoud
Momenteel zijn wij bezig met een showroom-uitverkoop van onze zitmeubels, verlichting en accessoires. Afgeprijsde artikelen binnen deze categorieën kunnen dan ook niet geretourneerd worden. Voor vragen kun je ons het beste bereiken via Whatsapp, we doen ons best om je vraag binnen 48 uur te beantwoorden.
Momenteel zijn wij bezig met een showroom-uitverkoop van onze zitmeubels, verlichting en accessoires. Afgeprijsde artikelen binnen deze categorieën kunnen dan ook niet geretourneerd worden. Voor vragen kun je ons het beste bereiken via Whatsapp, we doen ons best om je vraag binnen 48 uur te beantwoorden.

Klachtenprocedure

We hopen natuurlijk dat je tevreden bent over TableDeluxe en je bestelling, maar mocht je toch een klacht hebben willen we dit natuurlijk graag oplossen. We vinden service en kwaliteit van onze producten en dienstverlening belangrijk en willen dan ook dat je enthousiast bent over onze communicatie, service, producten en verzending. Des te belangrijker dat we in het geval van een klacht, samen met jou, op een redelijke wijze tot een oplossing kunnen komen.

Welke procedure hanteren wij bij klachten?

  • Maak melding van je klacht per email aan contact@tabledeluxe.nl
  • We doen zelf onderzoek naar de oorzaak van de klacht.
  • Bij aanvullende vragen of ontbrekende informatie nemen we contact met je op om samen te kijken naar een passende oplossing.
  • Binnen 14 dagen ontvang je van ons een inhoudelijke reactie.
  • De gemaakte afspraken zullen we binnen de afgesproken termijn nakomen.
  • We leren van onze fouten, dus zullen we er in de toekomst alles aan doen om herhaling te voorkomen.