Doorgaan naar inhoud
Momenteel zijn wij bezig met een showroom-uitverkoop van onze zitmeubels, verlichting en accessoires. Afgeprijsde artikelen binnen deze categorieën kunnen dan ook niet geretourneerd worden. Voor vragen kun je ons het beste bereiken via Whatsapp, we doen ons best om je vraag binnen 48 uur te beantwoorden.
Momenteel zijn wij bezig met een showroom-uitverkoop van onze zitmeubels, verlichting en accessoires. Afgeprijsde artikelen binnen deze categorieën kunnen dan ook niet geretourneerd worden. Voor vragen kun je ons het beste bereiken via Whatsapp, we doen ons best om je vraag binnen 48 uur te beantwoorden.

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Dat kan natuurlijk! Sommige van onze producten worden rechtstreeks verzonden vanaf onze leverancier, maar die kunnen natuurlijk ook gewoon bij ons afgeleverd worden. Neem altijd even contact met ons op om een afhaalafspraak te maken.

Betaal ik verzendkosten?
Boven de €100,- orderwaarde worden je producten gratis thuisbezorgd (t.w.v. € 79,-bij grote producten en meubels) in Nederland op de begane grond, dat geldt ook voor tafels en andere grote meubels. Moeten je producten een paar verdiepingen hoger? Ook geen probleem, maar overleg altijd even met ons, dan kijken we samen met jou naar de beste manier om je producten direct op de juiste plaats te krijgen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Voor het antwoord op deze vraag kun je het beste even per mail of telefonisch contact met ons opnemen. Dit is namelijk afhankelijk van het soort producten en de fase van het bestel- of productieproces.

Welke betaalmethodes zijn er?
Je kunt bij ons betalen met iDeal, Mastercard, VISA, American Express, Vooruitbetaling door middel van een bankoverboeking en AfterPay. Tijdens het afrekenproces informeren we je over eventuele kosten voor een betaalmethode.

Wat is de levertijd van mijn bestelde producten?
We proberen op onze productpagina's altijd zo duidelijk en volledig mogelijk de levertijd van onze producten te vermelden. Helaas zijn wij soms ook afhankelijk van de voorraad van onze toeleveranciers en duurt dit soms langer dan we zouden willen. Mocht je je producten echt op of vóór een specifieke datum geleverd willen hebben, neem dan voordat je je bestelling plaatst even contact met ons op. Sommige van onze producten maken we speciaal voor jou naar wens en op maat, hierbij moet je over het algemeen rekening houden met een productietijd van 3 tot 6 weken, afhankelijk van de planning in onze productie.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Veel van onze producten kunnen inderdaad geretourneerd worden, echter natuurlijk wel in de originele verpakking en ongebruikt. Borrel- en snijplanken zijn vanuit hygiëneoogpunt niet te retourneren. De kosten voor het retourneren zijn altijd voor rekening van de consument. Verzend- of transportkosten worden in geval van retour niet teruggestort, in geval van gratis verzending zullen deze kosten worden ingehouden. Bij producten die speciaal voor jou gemaakt of besteld zijn gaat retourneren altijd in overleg, neem hiervoor telefonisch of per mail contact met ons op.

Hoe lang is de garantie op mijn bestelde producten?
Wanneer je bij TableDeluxe iets besteld mag je er vanuit gaan dat de producten die je geleverd krijgt van hoge kwaliteit zijn. Op ieder product is de wettelijke garantietermijn van toepassing, dat wil zeggen dat het product moet voldoen aan de eisen die je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Bij TableDeluxe werken we graag met hout en andere eerlijke en natuurlijk producten. De eigenschap van deze producten is echter wel dat deze "werken" onder invloed van temperatuur, luchtvochtigheid en omstandigheden. Deze werking is, in alle redelijkheid en bepaalde mate, uitgesloten van garantie.

Kan ik alle producten in jullie showroom bekijken?
We proberen altijd een leuk en wisselend assortiment op voorraad te hebben in onze showroom en eigen magazijn. Echter is het niet mogelijk om alle producten en bijbehorende productvarianten altijd in onze showroom te hebben staan. Mocht je een specifiek product willen zien, neem dan even contact met ons op.

Hoe kan ik een klacht indienen?
We vinden het natuurlijk erg vervelend als je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening en willen dit graag samen met jou oplossen. Neem in het geval van een klacht telefonisch of per mail contact met ons op, dan zoeken we samen met jou naar een passende oplossing. In het geval van een klacht proberen wij altijd binnen 14 dagen met een oplossing te komen, tevens proberen we je tussentijds (indien mogelijk) te informeren over de voortgang.